Kontakt

Alla felanmälningar ska göras genom Riksbyggen Dag & Natt, tel. 0771-860 860. OBS! Beroende på vilken tjänst som beställs kan medlem komma att debiteras för utfört arbete. Normalt svarar bostadsrättshavaren för det inre underhållet och föreningen för det yttre.

Expeditionen ligger på Morkullegatan 50 B. Tisdagar kl. 9.30–10.00 träffar du fastighetsskötaren. Onsdagar kl. 19.00–20.00 träffar du någon representant från styrelsen. Du kan ringa under dessa tider på tel. 021-35 28 90. Det går också att mejla expeditionen@morkullegatan.se eller helt enkelt lägga en lapp i brevinkastet.

TV, bredband och IP-telefoni ingår i månadsavgiften genom gruppavtal med Tele2. Ring dem på tel. 90 222 om det krånglar eller om du vill beställa någon tilläggstjänst.

Störande grannar eller felparkerade bilar? Ring Avarns larmcentral, tel. 021-31 45 50. De har service dygnet runt.

Fakturauppgifter
RB BRF Morkullan
Fack 97829741
R 879
106 37 STOCKHOLM